Lediga jobb Andara Group AB i Nacka

Se alla lediga jobb från Andara Group AB i Nacka. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Nacka som finns inom det yrket.

Ekonomiassistent till Nordic PM i Sickla

Ansök    Apr 13    Andara Group AB    Ekonomiassistent
Vi söker en hjälpsam och flexibel ekonomiassistent till Nordic PM med kontor i Sickla Köpkvarter. Nordic PM är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning. I rollen kommer du att arbeta med varierande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen. Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckli... Visa mer
Vi söker en hjälpsam och flexibel ekonomiassistent till Nordic PM med kontor i Sickla Köpkvarter. Nordic PM är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning. I rollen kommer du att arbeta med varierande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.
Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckling och rådgivning kring fastighetstransaktioner. I fokus står hög servicenivå, närvaro och ett genuint intresse för goda affärer. Företagskulturen präglas av professionalitet, flexibilitet, snabbhet och nytänkande. Du kan läsa mer om Nordic PM på www.nordicpm.se.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent på Nordic PM kommer du att arbeta brett inom reskontra men med särskilt ansvar för fakturering. Din roll innehåller också andra arbetsuppgifter såsom in- och utbetalningar, påminnelse- och inkassofakturering, förkontering av leverantörsfakturor och vidarefakturering. Du kommer vidare vara behjälplig vid årsbokslut och revisioner. Tjänsten innehåller mycket kundkontakt.
Även om ovanstående arbetsuppgifter kommer att vara kärnan i tjänsten tror vi att du som är nyfiken på denna tjänst gärna tar dig an andra ekonomiuppgifter beroende på behov och ditt intresse och kompetens. Nordic PM arbetar i Business Central.

Vem är du?
Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent är att du har ekonomiutbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbete med fakturering och brett administrativt ekonomiarbete. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Business Central.
Vi söker dig som är nyfiken, vill ta nya steg och utvecklas över tid. Du är ansvarstagande, strukturerad och trivs med att arbeta i ett litet team. Flexibilitet, hjälpsamhet och förmåga att ta eget ansvar är naturliga egenskaper hos dig. Du är en glad och positiv person som gillar utmaningar och problemlösning.

Mer om tjänsten
Direktrekrytering med fast anställning och goda anställningsvillkor
Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Nordic PMs huvudkontor i Sickla Köpkvarter

Andara Group ansvarar för rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellinore Pereira på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Orderadministratör till Nacka

Ansök    Apr 12    Andara Group AB    Orderadministratör
Till ett konsultuppdrag iNackasöker vi en driven och handlingskraftig orderadministratör som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Under en föräldraledighet behöver vår kund förstärkning av en erfaren orderadministratör med logistikkompetens. Somorderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom offerter, orderläggning, logisik, uppföljning av leveranser, fakturering och support till kunder. Arbetsuppgifter Du ansva... Visa mer
Till ett konsultuppdrag iNackasöker vi en driven och handlingskraftig orderadministratör som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Under en föräldraledighet behöver vår kund förstärkning av en erfaren orderadministratör med logistikkompetens. Somorderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom offerter, orderläggning, logisik, uppföljning av leveranser, fakturering och support till kunder.

Arbetsuppgifter
Du ansvarar för hela logistikflödet och exempel på arbetsuppgifter är:
- Offerthantering och orderadministration
- Fakturering mot kund
- Hantera logistikflödet från kontoret i Nacka till reparationsverkstaden utomlands (boka transport ochfölja upp att det framkommit).
- Kundservice och svara på frågor via epost

Majoriteten av arbetet är administrativt.Du har tät kontakt med såväl kunder som leverantörer och reparationspartner, både via telefon och e-post.

Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ha god förståelse för order- och logistikflöden. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt administrativt runt beställningar och ordrar. Vidare känner du dig bekväm med att arbeta självständigt i en miljö där du ofta behöver fatta egna beslut. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.
Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Mycket god systemvana är ett krav.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som tycker om administration, struktur och att hålla ordning på detaljer. Du har en positiv grundinställning och fokuserar påkunden som finns bakom varje ordernummer. Samtidigt som du gärna arbetar på egen hand trivs du bäst när du och dina kollegor samarbetar och hjälper varandra framåt.

Mer om tjänsten
Tillsättning: start juni eller juli
Omfattning: heltid
Placering: Nacka
Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med goda möjligheter till förlängning


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gaddpå [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens ochkundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Orderadministratör till Nacka

Ansök    Apr 26    Andara Group AB    Orderadministratör
Till ett konsultuppdrag iNackasöker vi en driven och handlingskraftig orderadministratör som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Under en föräldraledighet behöver vår kund förstärkning av en erfaren orderadministratör med logistikkompetens. Somorderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom offerter, orderläggning, logisik, uppföljning av leveranser, fakturering och support till kunder. Arbetsuppgifter Du ansva... Visa mer
Till ett konsultuppdrag iNackasöker vi en driven och handlingskraftig orderadministratör som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Under en föräldraledighet behöver vår kund förstärkning av en erfaren orderadministratör med logistikkompetens. Somorderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom offerter, orderläggning, logisik, uppföljning av leveranser, fakturering och support till kunder.

Arbetsuppgifter
Du ansvarar för hela logistikflödet och exempel på arbetsuppgifter är:
- Offerthantering och orderadministration
- Fakturering mot kund
- Hantera logistikflödet från kontoret i Nacka till reparationsverkstaden utomlands (boka transport ochfölja upp att det framkommit).
- Kundservice och svara på frågor via epost

Majoriteten av arbetet är administrativt.Du har tät kontakt med såväl kunder som leverantörer och reparationspartner, både via telefon och e-post.

Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ha god förståelse för order- och logistikflöden. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt administrativt runt beställningar och ordrar. Vidare känner du dig bekväm med att arbeta självständigt i en miljö där du ofta behöver fatta egna beslut. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.
Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Mycket god systemvana är ett krav.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som tycker om administration, struktur och att hålla ordning på detaljer. Du har en positiv grundinställning och fokuserar påkunden som finns bakom varje ordernummer. Samtidigt som du gärna arbetar på egen hand trivs du bäst när du och dina kollegor samarbetar och hjälper varandra framåt.

Mer om tjänsten
Tillsättning: start juni eller juli
Omfattning: heltid
Placering: Nacka
Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med goda möjligheter till förlängning


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gaddpå [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens ochkundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Förvaltningsekonom till Nordic PM i Sickla

Ansök    Mar 26    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Tillsammans med Nordic PM, som är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning, söker vi en driven och engagerad förvaltningsekonom. I din roll ges du stora möjligheter att påverka och utvecklas i en arbetsmiljö som kännetecknas av att alla medarbetare brinner för sina arbetsuppgifter, tar ansvar och sätter stolthet i sitt kunnande. Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ek... Visa mer
Tillsammans med Nordic PM, som är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning, söker vi en driven och engagerad förvaltningsekonom. I din roll ges du stora möjligheter att påverka och utvecklas i en arbetsmiljö som kännetecknas av att alla medarbetare brinner för sina arbetsuppgifter, tar ansvar och sätter stolthet i sitt kunnande.

Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckling och rådgivning kring fastighetstransaktioner. I fokus står hög servicenivå, närvaro och ett genuint intresse för goda affärer. Företagskulturen präglas av professionalitet, flexibilitet, snabbhet och nytänkande. Du kan läsa mer om Nordic PM på www.nordicpm.se (http://www.nordicpm.se/).

Dina framtida arbetsuppgifter

Som förvaltningsekonom kommer du att ha det övergripande ansvaret för ett antal externa kunders redovisning.

Exempel på arbetsuppgifter är:

- Löpande bokföring, redovisning, månads- och kvartalsrapportering samt bokslut och årsredovisningar för kunders räkning

- Moms- och skatteredovisning

- Kvalitetssäkra och kontrollera finansiell rapportering

- Löpande kommunikation och uppföljning med kunder

- Proaktivt förbättringsarbete för att effektivisera och utveckla processer

Nordic PM arbetar i affärssystemen Fornox, Visma Control och Capego.

Kvalifikationer

Du har god förståelse för och praktisk kunskap om grunderna i redovisning samt bred erfarenhet kring ett företags hela bokslutsår. Utöver detta är du en erfaren Excel-användare och du har arbetat i många olika affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbolag eller brf-redovisning.

Vem är du?

Du har ett strukturerat arbetssätt, är analytisk och trivs med högt tempo. Du är öppen, kommunikativ och vågar fråga. I din roll kommer du att arbeta nära verksamheten, olika kunder och dina kollegor vilket ställer krav på samarbetsförmåga och problemlösning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och har god förmåga att läsa av din omgivning. Du är flexibel och kan snabbt skifta fokus om prioriteringarna ändras. Sist men inte minst arbetar du målinriktat och har siktet inställt på resultatet.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering med fast anställning och goda anställningsvillkor

- Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse

- Omfattning: heltid

- Placering: Nordic PMs huvudkontor i Sickla Köpkvarter

Andara Group ansvarar för rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellinore Pereira på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Ekonomiassistent till Nordic PM i Sickla

Ansök    Mar 26    Andara Group AB    Ekonomiassistent
Vi söker en hjälpsam och flexibel ekonomiassistent till Nordic PM med kontor i Sickla Köpkvarter. Nordic PM är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning. I rollen kommer du att arbeta med varierande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen. Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckli... Visa mer
Vi söker en hjälpsam och flexibel ekonomiassistent till Nordic PM med kontor i Sickla Köpkvarter. Nordic PM är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning. I rollen kommer du att arbeta med varierande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.

Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckling och rådgivning kring fastighetstransaktioner. I fokus står hög servicenivå, närvaro och ett genuint intresse för goda affärer. Företagskulturen präglas av professionalitet, flexibilitet, snabbhet och nytänkande. Du kan läsa mer om Nordic PM på www.nordicpm.se (http://www.nordicpm.se/).

Dina framtida arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent på Nordic PM kommer du att arbeta brett inom reskontra men med särskilt ansvar för fakturering. Din roll innehåller också andra arbetsuppgifter såsom in- och utbetalningar, påminnelse- och inkassofakturering, förkontering av leverantörsfakturor och vidarefakturering. Du kommer vidare vara behjälplig vid årsbokslut och revisioner. Tjänsten innehåller mycket kundkontakt.

Även om ovanstående arbetsuppgifter kommer att vara kärnan i tjänsten tror vi att du som är nyfiken på denna tjänst gärna tar dig an andra ekonomiuppgifter beroende på behov och ditt intresse och kompetens. Nordic PM arbetar i Business Central.

Vem är du?

Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent är att du har ekonomiutbildning motsvarande minst gymnasieekonom. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbete med fakturering och brett administrativt ekonomiarbete. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Business Central.

Vi söker dig som är nyfiken, vill ta nya steg och utvecklas över tid. Du är ansvarstagande, strukturerad och trivs med att arbeta i ett litet team. Flexibilitet, hjälpsamhet och förmåga att ta eget ansvar är naturliga egenskaper hos dig. Du är en glad och positiv person som gillar utmaningar och problemlösning.

Mer om tjänsten

- Direktrekrytering med fast anställning och goda anställningsvillkor

- Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse

- Omfattning: heltid

- Placering: Nordic PMs huvudkontor i Sickla Köpkvarter

Andara Group ansvarar för rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellinore Pereira på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Redovisningsekonom till Nordic PM i Sickla

Ansök    Mar 27    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Tillsammans med Nordic PM, som är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning, söker vi en driven och engagerad förvaltningsekonom. I din roll ges du stora möjligheter att påverka och utvecklas i en arbetsmiljö som kännetecknas av att alla medarbetare brinner för sina arbetsuppgifter, tar ansvar och sätter stolthet i sitt kunnande. Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ek... Visa mer
Tillsammans med Nordic PM, som är ett fullservicehus inom fastighetsförvaltning, söker vi en driven och engagerad förvaltningsekonom. I din roll ges du stora möjligheter att påverka och utvecklas i en arbetsmiljö som kännetecknas av att alla medarbetare brinner för sina arbetsuppgifter, tar ansvar och sätter stolthet i sitt kunnande.
Nordic PM hjälper till med det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning inklusive hyresavisering, fastighetsutveckling och rådgivning kring fastighetstransaktioner. I fokus står hög servicenivå, närvaro och ett genuint intresse för goda affärer. Företagskulturen präglas av professionalitet, flexibilitet, snabbhet och nytänkande. Du kan läsa mer om Nordic PM på www.nordicpm.se.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som förvaltningsekonom kommer du att ha det övergripande ansvaret för ett antal externa kunders redovisning.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Löpande bokföring, redovisning, månads- och kvartalsrapportering samt bokslut och årsredovisningar för kunders räkning
Moms- och skatteredovisning
Kvalitetssäkra och kontrollera finansiell rapportering
Löpande kommunikation och uppföljning med kunder
Proaktivt förbättringsarbete för att effektivisera och utveckla processer

Nordic PM arbetar i affärssystemen Fornox, Visma Control och Capego.

Kvalifikationer
Du har god förståelse för och praktisk kunskap om grunderna i redovisning samt bred erfarenhet kring ett företags hela bokslutsår. Utöver detta är du en erfaren Excel-användare och du har arbetat i många olika affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbolag eller brf-redovisning.

Vem är du?
Du har ett strukturerat arbetssätt, är analytisk och trivs med högt tempo. Du är öppen, kommunikativ och vågar fråga. I din roll kommer du att arbeta nära verksamheten, olika kunder och dina kollegor vilket ställer krav på samarbetsförmåga och problemlösning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och har god förmåga att läsa av din omgivning. Du är flexibel och kan snabbt skifta fokus om prioriteringarna ändras. Sist men inte minst arbetar du målinriktat och har siktet inställt på resultatet.

Mer om tjänsten
Direktrekrytering med fast anställning och goda anställningsvillkor
Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Nordic PMs huvudkontor i Sickla Köpkvarter

Andara Group ansvarar för rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellinore Pereirapå [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Redovisningsekonom till Svenska Rotor Maskiner i Nacka

Ansök    Jun 2    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International. SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda. Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för all... Visa mer
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International.

SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda.

Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för alla bolagen inom koncernen. Du kommer även att hantera löner. Du rapporterar till CFO och arbetar nära en Inköpare och Administrativ Assistent.

Vår kund arbetar i Monitor, Fortnox och Agda.

Arbetsuppgifter

I rollen ingår både redovisning och personaladministration. Här följer ett urval av arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring

- Periodiseringar

- Kund- och leverantörsreskontra

- Momsavstämning och rapportering till SKV, inkl. betalning av moms

- Periodisk sammanställning

- Bokslut

- Koncernavstämning av utestående skulder och fordringar resp. intäkter och kostnader

- Kontakt med banker, myndigheter och revisorer

- Lönehantering och underlag för lönerevision

- Pensioner & försäkringar

- Övrig personaladministration såsom utlägg, reseräkningar, rikskort m.m.

Vad vi söker

Vi söker dig som har mångårig erfarenhet från att jobba med redovisning, exempelvis som redovisningsekonom eller redovisningsansvarig. Du är trygg i arbetet och har god förståelse för redovisningsflödet från ax till limpa. Du har jobbat med bolag med projektredovisning och egen tillverkning tidigare. Du har även grundläggande kunskaper i koncernredovisning.

Som person är du strukturerad, noggrann och mån om att leverera med kvalitet och en hög servicenivå. Du trivs i en miljö med stundvis högt tempo där du har många olika kontaktytor, såväl internt som externt. Du tar dig an ditt arbete med ett proaktivt förhållningssätt och du trivs bra med att arbeta både självständigt och i tätt samarbete med det övriga ekonomiteamet.

För att lyckas och trivas i rollen är du en positiv och nyfiken person som är driven, noggrann och strukturerad. Du ser vad som behöver göras samtidigt som du är dina kollegor behjälplig vid behov. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Mer om tjänsten

Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Saltsjö-Boo
Uppdragstyp: konsultuppdrag från maj fram till november

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Erfaren redovisningsekonom till Saltsjö-Boo

Ansök    Feb 13    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Just nu söker vi efter en erfaren redovisningsekonom till vår kund i Saltsjö-Boo. Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för alla bolagen inom koncernen. Du kommer även att hantera löner. Du rapporterar till CFO och arbetar nära en Inköpare och Administrativ Assistent. Vår kund arbetar i Monitor, Fortnox och Agda. Arbetsuppgifter I rollen ingår både redovisning och... Visa mer
Just nu söker vi efter en erfaren redovisningsekonom till vår kund i Saltsjö-Boo.

Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för alla bolagen inom koncernen. Du kommer även att hantera löner. Du rapporterar till CFO och arbetar nära en Inköpare och Administrativ Assistent.

Vår kund arbetar i Monitor, Fortnox och Agda.

Arbetsuppgifter

I rollen ingår både redovisning och personaladministration. Här följer ett urval av arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring

- Periodiseringar

- Kund- och leverantörsreskontra

- Momsavstämning och rapportering till SKV, inkl. betalning av moms

- Periodisk sammanställning

- Bokslut

- Koncernavstämning av utestående skulder och fordringar resp. intäkter och kostnader

- Kontakt med banker, myndigheter och revisorer

- Lönehantering och underlag för lönerevision

- Pensioner & försäkringar

- Övrig personaladministration såsom utlägg, reseräkningar, rikskort m.m.

Vad vi söker

Vi söker dig som har mångårig erfarenhet från att jobba med redovisning, exempelvis som redovisningsekonom eller redovisningsansvarig. Du är trygg i arbetet och har god förståelse för redovisningsflödet från ax till limpa. Du har jobbat med bolag med projektredovisning och egen tillverkning tidigare. Du har även grundläggande kunskaper i koncernredovisning.

Som person är du strukturerad, noggrann och mån om att leverera med kvalitet och en hög servicenivå. Du trivs i en miljö med stundvis högt tempo där du har många olika kontaktytor, såväl internt som externt. Du tar dig an ditt arbete med ett proaktivt förhållningssätt och du trivs bra med att arbeta både självständigt och i tätt samarbete med det övriga ekonomiteamet.

För att lyckas och trivas i rollen är du en positiv och nyfiken person som är driven, noggrann och strukturerad. Du ser vad som behöver göras samtidigt som du är dina kollegor behjälplig vid behov. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Meriterande för denna tjänst är att man jobbat med redovisning kopplat till lager.

Mer om tjänsten:

Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: heltid

Placering: Saltsjö-Boo

Uppdragstyp: Direktrekrytering

I denna tjänst har man möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore på [email protected] Visa mindre

Redovisningsekonom till Svenska Rotor Maskiner i Nacka

Ansök    Maj 26    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International. SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda. Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för all... Visa mer
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International.

SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda.

Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för alla bolagen inom koncernen. Du kommer även att hantera löner. Du rapporterar till CFO och arbetar nära en Inköpare och Administrativ Assistent.

Vår kund arbetar i Monitor, Fortnox och Agda.

Arbetsuppgifter

I rollen ingår både redovisning och personaladministration. Här följer ett urval av arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring

- Periodiseringar

- Kund- och leverantörsreskontra

- Momsavstämning och rapportering till SKV, inkl. betalning av moms

- Periodisk sammanställning

- Bokslut

- Koncernavstämning av utestående skulder och fordringar resp. intäkter och kostnader

- Kontakt med banker, myndigheter och revisorer

- Lönehantering och underlag för lönerevision

- Pensioner & försäkringar

- Övrig personaladministration såsom utlägg, reseräkningar, rikskort m.m.

Vad vi söker

Vi söker dig som har mångårig erfarenhet från att jobba med redovisning, exempelvis som redovisningsekonom eller redovisningsansvarig. Du är trygg i arbetet och har god förståelse för redovisningsflödet från ax till limpa. Du har jobbat med bolag med projektredovisning och egen tillverkning tidigare. Du har även grundläggande kunskaper i koncernredovisning.

Som person är du strukturerad, noggrann och mån om att leverera med kvalitet och en hög servicenivå. Du trivs i en miljö med stundvis högt tempo där du har många olika kontaktytor, såväl internt som externt. Du tar dig an ditt arbete med ett proaktivt förhållningssätt och du trivs bra med att arbeta både självständigt och i tätt samarbete med det övriga ekonomiteamet.

För att lyckas och trivas i rollen är du en positiv och nyfiken person som är driven, noggrann och strukturerad. Du ser vad som behöver göras samtidigt som du är dina kollegor behjälplig vid behov. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Mer om tjänsten

Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Saltsjö-Boo
Uppdragstyp: konsultuppdrag från maj fram till november

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Redovisningsekonom till Svenska Rotor Maskiner i Nacka

Ansök    Maj 12    Andara Group AB    Redovisningsekonom
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International. SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda. Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för all... Visa mer
Vi söker en erfaren redovisningsekonom till vår kund SRM, Svenska Rotor Maskiner International.

SRM är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Svenska Rotor Maskiner ingår i en koncern med ca 30 anställda.

Rollen som redovisningsekonom är bred och självständig. Du kommer att ansvara för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet för alla bolagen inom koncernen. Du kommer även att hantera löner. Du rapporterar till CFO och arbetar nära en Inköpare och Administrativ Assistent.

Vår kund arbetar i Monitor, Fortnox och Agda.

Arbetsuppgifter

I rollen ingår både redovisning och personaladministration. Här följer ett urval av arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring

- Periodiseringar

- Kund- och leverantörsreskontra

- Momsavstämning och rapportering till SKV, inkl. betalning av moms

- Periodisk sammanställning

- Bokslut

- Koncernavstämning av utestående skulder och fordringar resp. intäkter och kostnader

- Kontakt med banker, myndigheter och revisorer

- Lönehantering och underlag för lönerevision

- Pensioner & försäkringar

- Övrig personaladministration såsom utlägg, reseräkningar, rikskort m.m.

Vad vi söker

Vi söker dig som har mångårig erfarenhet från att jobba med redovisning, exempelvis som redovisningsekonom eller redovisningsansvarig. Du är trygg i arbetet och har god förståelse för redovisningsflödet från ax till limpa. Du har jobbat med bolag med projektredovisning och egen tillverkning tidigare. Du har även grundläggande kunskaper i koncernredovisning.

Som person är du strukturerad, noggrann och mån om att leverera med kvalitet och en hög servicenivå. Du trivs i en miljö med stundvis högt tempo där du har många olika kontaktytor, såväl internt som externt. Du tar dig an ditt arbete med ett proaktivt förhållningssätt och du trivs bra med att arbeta både självständigt och i tätt samarbete med det övriga ekonomiteamet.

För att lyckas och trivas i rollen är du en positiv och nyfiken person som är driven, noggrann och strukturerad. Du ser vad som behöver göras samtidigt som du är dina kollegor behjälplig vid behov. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Mer om tjänsten

Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Saltsjö-Boo
Uppdragstyp: konsultuppdrag från maj fram till november

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Erfaren ekonom för kortare konsultuppdrag till Orminge

Ansök    Dec 8    Andara Group AB    Ekonomiassistent
Vi söker en erfaren ekonomikonsult för ett kortare uppdrag. Under en period på cirka 3-4 månader kommer du att vara övergripande ansvarig för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet samt lön. Vår kund är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Företaget består av flera olika bolag i en koncern. Koncernen har ca 30 anställda. Arbetsup... Visa mer
Vi söker en erfaren ekonomikonsult för ett kortare uppdrag. Under en period på cirka 3-4 månader kommer du att vara övergripande ansvarig för det löpande redovisnings- och bokslutsarbetet samt lön.

Vår kund är ett energi- och miljöteknikföretag som utvecklar, producerar och marknadsför system och produkter för miljövänlig, effektiv och resurssnål energianvändning. Företaget består av flera olika bolag i en koncern. Koncernen har ca 30 anställda.

Arbetsuppgifter

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat följande:


- Ansvarig för leverantörsreskontran

- Ansvarig för kundreskontran

- Ansvarig för löpande bokföring

- Periodiseringar

- Momsavstämning och rapportering till SKV

- Intrastat

- Periodisk sammanställning

- Ansvarig för att upprätta månadsbokslut

- Kontakt med banker, myndigheter och revisorer

- Lönehantering

- Pensioner & försäkringar

- Utlägg och reseräkningar

- Rapportering till SKV

- Ta fram underlag för lönerevision, informera, planera och sammanställa

Du rapporterar till CFO och kommer även arbeta nära företagets inköpare och administrativa assistent. Vår kund arbetar i affärssystemet Monitor, Fortnox och Agda.

Du kommer att hantera bolagen inom koncernen och även 5 ytterligare bolag, med samma ägarstruktur.

Kvalifikationer

För att fungera väl i rollen har du en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande och 3-5 års erfarenhet som redovisningsekonom. Du har god kunskap om ekonomiska flöden och har självständigt arbetat med lön och redovisning från ax till limpa.


- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav

Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg, stabil och pålitlig person som är noggrann och prestigelös. Du tar stort ansvar för dina egna uppgifter såväl som för din grupp. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya situationer, system och processer. Du har vidare god samarbetsförmåga och tycker om att vara delaktig i verksamheten.

Mer om tjänsten


- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: Orminge

- Uppdragstyp: Konsultuppdrag under cirka 3-4 månader med möjlighet till förlängning

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka

Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan! Om jobbet som teckenspråkstolk Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du... Visa mer
Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt? Är din största drivkraft att hjälpa människor att kommunicera? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Andara Group en teckenspråkstolk till Linguacom i Nacka. Vill du vara med på Linguacoms resa? Välkommen med din ansökan!



Om jobbet som teckenspråkstolk

Som teckenspråkstolk har du en viktig roll som innebär att utföra tolkuppdrag åt Linguacoms kunder. Du utgår hemifrån och utför dina uppdrag både på distans och på plats hos kund. Bland kunderna finns kommuner, privata företag, landsting, polis, domstolar och andra myndigheter. Som tolk hos Linguacom är du en av företagets viktigaste resurser och ansikte utåt.



Är du vår nya teckenspråkstolk?

Jobbet som teckenspråkstolk är för dig som har en slutförd teckenspråkstolkutbildning.

Du har erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk. Det är också ett krav att du behärskar dövblindtolkning. Erfarenhet av arbete som teckenspråkstolk på tolkcentral är meriterande.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du kommunicerar både tydligt och begripligt och att du sätter kundens bästa i första hand. Det är också viktigt att du har god förmåga att läsa av din omgivning och att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Dessutom har du en förmåga att bibehålla lugnet när problem uppstår.



Linguacoms erbjudande

Linguacom är en av Sveriges ledande språkbyråer med mer än 30 år samlad erfarenhet i branschen. Linguacom förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst stat, kommuner och landsting men även till privata företag och kunder. Företaget har idag ca 25 anställda och sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss).



Ansök idag!

Välkommen att söka jobbet genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vid frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Linda Gadd via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0720199209.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrig information

- Placeringsort: du utgår från hemmet eller kontoret i Nacka

- Start: Omgående

- Typ av anställning: tillsvidareanställning med sex månaders provanställning



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administrativ assistent till Nacka

Andara söker en ambitiös och engagerad assistent med stort intresse för administration till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen. Arbetsuppgifter I rollen som administrativ assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendra... Visa mer
Andara söker en ambitiös och engagerad assistent med stort intresse för administration till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen.



Arbetsuppgifter

I rollen som administrativ assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär att förbereda och sammanställa material och presentationer. Du kommer även att arbeta med avtal, offerter och upphandlingar.

I rollen kommer du även att arbeta med intern kommunikation och vara ansvarig för nyhetsbrev och intranät.



Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen behöver du ha ett par års erfarenhet av en liknande roll inom ett mindre eller medelstort företag. Det är ett krav att du har mycket god datorvana och har gedigen erfarenhet av Office paketet och olika digitala mötesverktyg.

Som administrativ assistent hos vår kund har du en mycket central roll inom bolaget och vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Personliga egenskaper som uppskattas är ett noggrant arbetssätt med känsla för detaljer. Du är självgående och drivande. Du har förmåga att se vad som behöver göras såväl som eget driv att genomföra detta arbete. Du är kvalitetsmedveten, bra på att prioritera och van att hantera många arbetsuppgifter parallellt med varandra. Att vara utåtriktad och social är fördel i din roll som administrativ assistent.



Mer om tjänsten

- Omfattning: heltid
- Tillsättning: Omgående
- Placering: Nacka
- Uppdragstyp: hyr/köp med 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar





Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

VD-assistent till Nacka

Andara söker en ambitiös och engagerad VD-assistent till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen. Arbetsuppgifter I rollen som VD-assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär ... Visa mer
Andara söker en ambitiös och engagerad VD-assistent till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen.



Arbetsuppgifter

I rollen som VD-assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär att förbereda och sammanställa material och presentationer. Du kommer även att arbeta med avtal, offerter och upphandlingar.

I rollen kommer du även att arbeta med intern kommunikation och vara ansvarig för nyhetsbrev och intranät.



Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen behöver du ha ett par års erfarenhet av en liknande roll inom ett mindre eller medelstort företag. Det är ett krav att du har mycket god datorvana och har gedigen erfarenhet av Office paketet och olika digitala mötesverktyg.

Som VD-assistent hos vår kund har du en mycket central roll inom bolaget och vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Personliga egenskaper som uppskattas är ett noggrant arbetssätt med känsla för detaljer. Du är självgående och drivande. Du har förmåga att se vad som behöver göras såväl som eget driv att genomföra detta arbete. Du är kvalitetsmedveten, bra på att prioritera och van att hantera många arbetsuppgifter parallellt med varandra. Att vara utåtriktad och social är fördel i din roll som VD-assistent.



Mer om tjänsten

- Omfattning: heltid
- Tillsättning: Omgående
- Placering: Nacka
- Uppdragstyp: hyr/köp med 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar





Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

VD-assistent till Nacka

Ansök    Maj 4    Andara Group AB    VD-sekreterare
Andara söker en ambitiös och engagerad VD-assistent med stort intresse för administration till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen. Arbetsuppgifter I rollen som VD-assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och ag... Visa mer
Andara söker en ambitiös och engagerad VD-assistent med stort intresse för administration till ett tillväxtföretag i Nacka. Vår kund växer så det knakar och tjänsten är helt ny. Du kommer att få stora möjligheter att påverka och utforma tjänsten efter dina erfarenheter och intressen.



Arbetsuppgifter

I rollen som VD-assistent ska du fungera som stöd till företagets VD och ledningsgrupp. Du planerar och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet innebär att förbereda och sammanställa material och presentationer. Du kommer även att arbeta med avtal, offerter och upphandlingar.

I rollen kommer du även att arbeta med intern kommunikation och vara ansvarig för nyhetsbrev och intranät.



Vem är du?

För att du ska lyckas i rollen behöver du ha ett par års erfarenhet av en liknande roll inom ett mindre eller medelstort företag. Det är ett krav att du har mycket god datorvana och har gedigen erfarenhet av Office paketet och olika digitala mötesverktyg.

Som VD-assistent hos vår kund har du en mycket central roll inom bolaget och vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Personliga egenskaper som uppskattas är ett noggrant arbetssätt med känsla för detaljer. Du är självgående och drivande. Du har förmåga att se vad som behöver göras såväl som eget driv att genomföra detta arbete. Du är kvalitetsmedveten, bra på att prioritera och van att hantera många arbetsuppgifter parallellt med varandra. Att vara utåtriktad och social är fördel i din roll som administrativ assistent.



Mer om tjänsten

- Direktrekrytering
- Omfattning: heltid
- Tillsättning: Omgående
- Placering: Nacka


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vi en administratör till vår kund i Nacka

Andara Professionals söker nu dig som är intresserad av jobb inom administration. Trivs du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, att arbeta strukturerat och noggrant? Vi söker en all-round-administratör till vår kund som sitter i fina lokaler i Nacka Strand. Hur kan din arbetsdag se ut? Ditt ansvarsområde innebär att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet med administrationen och arbetsuppgifterna variera frå... Visa mer
Andara Professionals söker nu dig som är intresserad av jobb inom administration. Trivs du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, att arbeta strukturerat och noggrant?

Vi söker en all-round-administratör till vår kund som sitter i fina lokaler i Nacka Strand.

Hur kan din arbetsdag se ut?

Ditt ansvarsområde innebär att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet med administrationen och arbetsuppgifterna variera från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.

Mera om jobbet:

- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Hantera kalendrar och möten
- Inköp
- Ekonomisk uppföljning
- Arbete i team som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar
- Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar
- Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
- Även övriga administrativa uppgifter som administratör


Om dig

Önskade kvalifikationer


- Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i en administrativ funktion
- Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SAP är meriterande
- Obehindrade kunskaper i svenska språket, tal och skrift
- Kunskaper i engelska språket är högt meriterande


MER OM UPPDRAGET

- Start: Omgående
- Uppdragstyp: Konsultuppdrag minst 6 månader
- Omfattning: Heltid
- Plats: Nacka - Nacka Strand


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Researcher till Nacka

Vi söker en driven och ambitiös researcher till vår kund som är ett framgångsrikt konsultföretag inom inköp och supply chain. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete. Du jobbar tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa inflödet av starka kandidater till vår kund. Vår kund söker ständigt efter duktiga kandidater och konsulter som kan förstärka deras organisation och arbeta med konsultuppdrag inom inköp, supply cha... Visa mer
Vi söker en driven och ambitiös researcher till vår kund som är ett framgångsrikt konsultföretag inom inköp och supply chain. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete. Du jobbar tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa inflödet av starka kandidater till vår kund.



Vår kund söker ständigt efter duktiga kandidater och konsulter som kan förstärka deras organisation och arbeta med konsultuppdrag inom inköp, supply chain och logistik.

Vår kund sitter i fina lokaler i Nacka strand.



Arbetsuppgifter

Som searcher kommer du främst att fokusera på urval av kandidater. Du ansvarar för att driva searchprocessen framåt vilket innebär att du kartlägger, identifierar, kontaktar och attraherar potentiella kandidater och konsulter. Du har nära kontakt med regioncheferna, kunder och kandidater.

I arbetsuppgifterna som researcher ingår bland annat följande:

- So?ka kandidater/konsulter
- Utveckla strategier och metoder fo?r att hitta ra?tt kandidater
- Ha?lla i introduktionsintervjuer fo?r att go?ra fo?rsta matchning
- Kommunicera med kandidater och konsulter om kravprofiler
- Utfo?ra referenstagningar och andra kontroller
- Granska, uppra?tta och utveckla kravprofiler
- Skriva jobbannonser
- Granska, uppra?tta och utveckla presentationer av kandidater/konsulter


Du inga?r i Resourcing Teamet och sto?djer fra?mst Stockholm.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av research och rekrytering. Du bör också ha en eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller inköp. Erfarenhet från inköp, supply chain och logistik är meriterande likväl som erfarenhet från rekrytering inom konsult- eller bemanningsbranschen är mycket meriterande.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav


Personliga egenskaper

Vi söker efter dig som brinner för människor. Du är strukturerad, rak och tydlig. Ett krav är vidare att du är en ”doer” och det är viktigt att du självständigt kan leverera resultat, prioritera och hålla deadlines. Då rollen innehåller ständig kontakt med både kandidater och kunder ser vi att du är utåtriktad och kommunikativ med en förmåga att bygga relationer med människor på alla nivåer. Som person är du social, nyfiken och framåt.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Nacka
- Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader där du blir anställd av oss på Andara Group. Efter 6 månader övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar.


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Researcher till Nacka

Vi söker en driven och ambitiös researcher till vår kund som är ett framgångsrikt konsultföretag inom inköp och supply chain. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete. Du jobbar tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa inflödet av starka kandidater till vår kund. Vår kund söker ständigt efter duktiga kandidater och konsulter som kan förstärka deras organisation och arbeta med konsultuppdrag inom inköp, supply cha... Visa mer
Vi söker en driven och ambitiös researcher till vår kund som är ett framgångsrikt konsultföretag inom inköp och supply chain. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete. Du jobbar tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa inflödet av starka kandidater till vår kund.



Vår kund söker ständigt efter duktiga kandidater och konsulter som kan förstärka deras organisation och arbeta med konsultuppdrag inom inköp, supply chain och logistik.

Vår kund sitter i fina lokaler i Nacka strand.



Arbetsuppgifter

Som searcher kommer du främst att fokusera på urval av kandidater. Du ansvarar för att driva searchprocessen framåt vilket innebär att du kartlägger, identifierar, kontaktar och attraherar potentiella kandidater och konsulter. Du har nära kontakt med regioncheferna, kunder och kandidater.

I arbetsuppgifterna som researcher ingår bland annat följande:

- So?ka kandidater/konsulter
- Utveckla strategier och metoder fo?r att hitta ra?tt kandidater
- Ha?lla i introduktionsintervjuer fo?r att go?ra fo?rsta matchning
- Kommunicera med kandidater och konsulter om kravprofiler
- Utfo?ra referenstagningar och andra kontroller
- Granska, uppra?tta och utveckla kravprofiler
- Skriva jobbannonser
- Granska, uppra?tta och utveckla presentationer av kandidater/konsulter


Du inga?r i Resourcing Teamet och sto?djer fra?mst Stockholm.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av research och rekrytering. Du bör också ha en eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller inköp. Erfarenhet från inköp, supply chain och logistik är meriterande likväl som erfarenhet från rekrytering inom konsult- eller bemanningsbranschen är mycket meriterande.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav


Personliga egenskaper

Vi söker efter dig som brinner för människor. Du är strukturerad, rak och tydlig. Ett krav är vidare att du är en ”doer” och det är viktigt att du självständigt kan leverera resultat, prioritera och hålla deadlines. Då rollen innehåller ständig kontakt med både kandidater och kunder ser vi att du är utåtriktad och kommunikativ med en förmåga att bygga relationer med människor på alla nivåer. Som person är du social, nyfiken och framåt.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Nacka
- Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader där du blir anställd av oss på Andara Group. Efter 6 månader övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar.


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kontorskoordinator

Ansök    Sep 22    Andara Group AB    Driftchef, fastighet
Nu söker vi dig som vill vara med och hjälpa oss att ta hand om våra fina lokaler i Sickla. Vi söker en positiv och ansvarstagande kontorskoordinator/receptionist till ett omväxlande arbete i våra fina lokaler vid Sickla i Nacka. Du kommer främst arbeta med det tekniska och praktiska stödet till hela organisationen. Arbetsuppgifter I rollen som kontorskoordinator kommer du främst vara huvudansvarig för drift och underhåll av fastigheten så som att ans... Visa mer
Nu söker vi dig som vill vara med och hjälpa oss att ta hand om våra fina lokaler i Sickla.

Vi söker en positiv och ansvarstagande kontorskoordinator/receptionist till ett omväxlande arbete i våra fina lokaler vid Sickla i Nacka. Du kommer främst arbeta med det tekniska och praktiska stödet till hela organisationen.



Arbetsuppgifter

I rollen som kontorskoordinator kommer du främst vara huvudansvarig för drift och underhåll av fastigheten så som att ansvara för konferensrummens teknik och miljö. Du är också support för vår kontors- och teknikutrustning i konferensrummen. Det är även du som har kontakt med olika entreprenörer vid behov.

I mån av tid kommer du även att hjälpa till i receptionen vid hög belastning.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla denna roll är att du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har gymnasiekompetens eller motsvarande. En förutsättning är också att du är orädd och tekniskt intresserad. Du bör också ha B körkort.



Goda kunskaper i Office-paketet är meriterande

Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper

Som person är dur utåtriktad, positiv med eget driv. Vi ser att du är initiativrik och självgående. Vidare har du gott omdöme och sinne för ordning och reda. Självklart också social kompetens och hög servicegrad vid alla lägen. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus.



Mer om tjänsten

Tillsättning: Slutet 15 okt

Omfattning: heltid

Placering: Sickla



Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar.



Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varmt välkommen med din ansökan!



Varför jobba på Andara Group?

Våra kunder brukar beskriva Andara Group som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre